BERUSAHA BERJAYA

Piagam Pelanggan


Bahawa kami warga SMKSEP  untuk memberikan perkhidmatan yang terbaik kepada pelanggan kami seperti berikut :

         Melaksanakan 100%  pengajaran dan pembelajaran  yang dirancang.
         Memberi peluang kepada semua pelajar untuk meningkat potensi diri dalam semua aktiviti kokurikulum dan pembangunan sahsiah yang dianjurkan oleh pihak sekolah.
         Memastikan segala surat siaran yang diterima dimaklumkan kepada semua staf tidak lewat dari satu hari dari tarikh surat itu diterima.
         Urusan pendaftaran dan pertukaran murid dipastikan selesai pada hari yang sama.
         Setiap staf baru akan dipastikan mendapat gaji tiga bulan selepas mendaftar diri.
         Semua aduan pelanggan akan diberi maklumbalas tidak lewat dari 3 hari dari tarikh aduan diterima.
         Memastikan setiap arahan dan permohonan dari PPD / PPG / JPN / KPM mendapat tindakan dalam tempoh 3 hari.
     
    Sekiranya anda tidak berpuashati dengan perkhidmatan yang diberi sila berjumpa terus Pengetua/Pentadbir Sekolah.

Read more...

  © Blogger templates Palm by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP